23 september 2023

Informatiepunt Digitale Overheid

Belastingen, rijbewijs of aanvragen van uw AOW. U kunt bij het Informatiepunt Digitale Overheid (IDO) terecht voor alle zaken die u met de overheid moet regelen. Dit is steeds vaker digitaal.
Het IDO denkt met u mee en geeft informatie waar u verder mee kunt. Elke bibliotheek heeft een Informatiepunt Digitale Overheid. Iedereen mag hier gebruik van maken. U hoeft geen lid te zijn van de bibliotheek.

Enkele medewerkers van de bibliotheek in Rosmalen hebben een aantal weken geleden aan onze leden uitleg gegeven over DigiD. Naar aanleiding van deze bijeenkomst hebben enkele leden de bibbliotheek bezocht en hier werden geholpen met hun  vragen over DigiD.

Heb je vragen lover DigiD of digitale overheidszaken, maak gebruik van het IDO. Je kunt terecht bij iedere bibliotheek. Het is gratis en een afspraak maken is niet nodig. De bibliotheek in Rosmalen is gevestigd in Perron 3, Hoff van Hollandlaan 1, telefoon 073 680 2930