Altijd fijn om te zien dat er zoveel leden naar onze jaarvergadering komen. Even een moment om stil te staan bij leden die niet meer onder ons zijn. Zij werden genoemd en herdacht met een mooie bloem of tak.
Wat is een vereninging zonder leden? Samen met het bestuur bepalen zij de koers van onze vereniging. Zonder tegenstemmen is de vergadering akkoord gegaan met een kleine verhoging €1 per jaar van de contributie per 1 januari 2025. Noodzakelijk omdat wij met ingang van 1 januari 2024 €1 per jaar/per lid méér af moeten dragen aan KBO Brabant.
Dit keer mochten we een nieuw bestuurslid, Annette van Emmerik verwelkomen en hebben we afscheid genomen van bestuurslid, Antoon van den Elzen, al heel lang lid van ons bestuur. Gelukkig blijft Antoon nog actief voor de duofiets maar in het bestuur gaan we hem zeker missen. Antoon dank je wel voor alles wat je voor KBO hebt gedaan.