Holiday on Ice en stamppottenbuffet

Eindigt om: 23:30
Locatie: Brabanthallen, Den Bosch Google maps
Contactpersoon: Gerrie van Schaijk en Frans van Grinsven

Holiday on Ice komt naar de Brabanthallen met de show ‘SUPERNOVA’. Artiesten vertonen hun kunsten niet alleen op, maar ook hoog boven het ijs! Wilt u dit zien? Ga dan mee met KBO-Vinkel naar dit spektakel.
We maken er een compleet uitje van en beginnennom 16.30 uur met een spampottenbuffet bij d’n Driehoek in Vinkel. Met een gevulde maag stappen wel om 18.45 in de bus richting Den Bosch waar de show om 20.00 uur begint. We hebben voor u plaatsen gereserveerd op de 1e rang. Na afloop van de show brengt de bus u weer terug naar Vinkel waar we rond 23.30 uur zullen arriveren.
De kosten zijn €89 per persoon (bij voldoende deelname) voor de busreis, het stamppottenbuffet incl 1 consumptie en het entreekaartje 1e rang.

Ook niet KBO leden mogen deelnemen.
Tot uiterlijk 15 oktober kunt u zich aanmelden.

Aanmelden kan bij Gerrie van Schaijk, Weerscheut 52 of Frans van Grinsven Wilgenstraat 13.
Gebruik het strookje uit de Nieuwsbrief KBO-Vinkel van september of maak zelf een briefje met de onderstaande gegevens gooi dit  bij Gerrie of Frans in de brievenbus

Naam
Aantal personen
Telefoonnr.
E-mailadres
Vermeld: Ik ga akkoord gaat met automatische afschrijving en plaats uw handtekening.